Λοιπόν, τα είπαμε, η kelly και ο george πήραν iPhone. Όχι, δεν το μοιράζονται. Ένα ο καθένας πήραν. Ίδια, μαύρα, με την ίδια μαύρη θήκη. Καλά ξεμπερδέματα. Ώς ένας ευτυχής κάτoχος/χρήστης iPhone λοιπόν ήρθε η ώρα να συνεισφέρω και εγώ στην παγκόσμια κοινότητα.
Ξεκινάω από την τοπική κοινότητα των Ελλήνων χρηστών και μάλιστα ένα υποσύνολο της. Αυτό των συνδρομητών Vodafone. Οι περισσότεροι σίγουρα γνωρίζουν πως να ενημερωθούν για το υπόλοιπο του δωρεάν χρόνου ομιλίας στο πακέτο τους. Στέλνουν ένα sms στο 1284 και λαμβάνουν απάντηση με κάθε λεπτομέρια. Εύκολο, γρήγορο, αποτελεσματικό. Μπορείς να πάρεις και τηλέφωνο (για τους ακουστικούς τύπους). Τί γίνετε όμως αν θες να ενημερωθείς για το υπόλοιπο του όγκου δεδομένων που έχεις προπληρώσει αν έχεις πακέτο με δεδομένα (data). Την πάτησες! Όχι μόνο δεν γίνετε με τον ίδιο απλό τρόπο, αλλά και ο μόνος τρόπος να μάθεις το υπόλοιπο είναι να τηλεφωνήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών (13830) και μετά από συνομιλία 2 λεπτών, τουλάχιστων, με τον τηλεφωνητή και την πλοήγηση στο μενού 4ου επιπέδου να ακούσεις το υπόλοιπο σου. Το καλύτερο; Πληρώνεις και απο πάνω! (0,25 ευρώ το λεπτό αν πέρνεις από το Vodafone κινητό σου και τα διπλά αν πέρνεις από αλλού). Μάλιστα αυτο είσαι σχεδόν «αναγκασμένος» να το κάνεις καθώς αν ξεπεράσεις το προπληρωμένο σου όριο οι χρεώσεις τσούζουν πολύ.
Ο george έπρεπε να σκεφτεί ένα workaround. Το παραθυράκι βρέθηκε. Το πρώτο λεπτό στο 13830 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν ένας «αυτόματος» τρόπος για να ακούς το υπόλοιπο του όγκου δεδομένων σου σε λιγότερο από ένα λεπτό χωρίς να χρειάζεται να συνομιλείς με τον τηλεφωνητή. Καινούργια εγγραφή στις επαφές (Vodafone FreeData) με αριθμό: 13830,,,,,,1,,2,,1,,2 . Τηλεφωνάς και… περιμένεις στο ακουστικό σου.
Δοκίμασε το, δουλεύει, μόνο θυμήσου μόλις ακούσεις αυτό που θες κλείσε το τηλέφωνο. Θα έχουν περάσει 50 δευτερόλεπτα περίπου και θα έχεις μάθει αυτό που θες… for free.
Υ.Γ.: Κανονικά πρέπει να δουλεύει και στις υπόλοιπες συσκευές. Το ίδιο πρόβλημα πρέπει να έχουν όλοι οι συνδρομητές Vodafone.
UPDATE 1:
Η «καταραμένη» VODAFONE αποφάσισε να βάλει φωνητικές εντολές στο 13830, αντί για DTMF («πατήστε 1», «πατήστε 2» κτλ), οπότε το παραπάνω κόλπο δεν δουλεύει πλέον.
Στήβω το κεφάλι μου να βρώ μια λύση για να παρακάμψω ξανά την ηλιθιότητα και την αθλιότητα της VODAFONE. Αν βγάλει κάποιο ζουμί θα στο πω αμέσως. Αν βγάλει πρώτα κάτι το δικό σου κεφάλι σε παρακαλώ πες το μου και εσύ.
UPDATE 2:
Αν έχεις iPhone όπως ο george, έχεις και μερικές εναλλακτικές λύσεις.
α. Να βασιστείς στα usage statistics του iPhone (όπου μετράει και τον όγκο των δεδομένων που πηγαινοέρχονται) και να φροντίσεις (ρυθμίζοντας ένα alarm) να τα μηδενίζεις στην αρχή κάθε μήνα.
β. Να χρησιμοποιήσεις ένα από τα πολλά apps που υπάρχουν για αυτή την δουλειά. Άλλωστε είναι γνωστό πως για ότι και αν χρειαστείς «there is an app for that». Ο george βολεύτηκε με το «Data Man (Lite)«. Είναι free και κάνει ακριβώς ότι χρειάζεσαι εύκολα, απλά και αποτελεσματικά. Δοκίμασε το. Έγω σκέφτομαι να πάρω και την full version. Το «My Data Usage Pro» μοιάζει καλό επίσης και υπάρχει και η ελληνική έκδοση… σε πολύ καλή μετάφραση με τίτλο «Μου Χρήση Δεδομένων» (google translate μυρίζομαι).
Ακριβώς το ίδιο κάνω και εγώ! Δηλαδή δεν μπορούν να συμπεριλάβουν τον όγκο δεδομένων στο sms που σου έρχεται από το 1284? Θα τους πέσει ο ποπός..
Φιου! Άρα φταίει η vodafone και δεν είμαι εγώ χαζή που έφτιαξα υπάκουα υπάκουα το contact που είπες και δε δούλευε!
Άντε, για σκεφτείτε τίποτα άλλο και… share!
«…ηλιθιότητα και την αθλιότητα της VODAFONE»
Υπέγραψα.
Βάλε και εσύ Cosmote σωθείς. Ένα μηνυματάκι (με τον αριθμό 1) στο 1256 είναι! 🙂
Μόλις έγινα συνδρομητής της Vodafone και από ότι είδα αυτό το θέμα διορθώθηκε. Όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στο απαντητικό μύνημα της Vodafone μετά από κενό SMS στο 1284!
Yeeees…
Μετά από τόσο καιρό η Vodafone κατάφερε το αυτονόητο. Έχεις δίκιο. Τώρα πλέον δουλεύει μια χαρά και με extra λειτουργίες. Σου στέλνει και μήνυμα όταν ξεπαράσεις το 80%.
Κάλιο αργά παρά ποτέ!